تولید بهترین مخازن پلی اتیلن در تبریز

مخازن پلی اتیلن تبریز از مواد اولیه درجه یک و زیر نظر متخصصین مجرب ساخته می شود و از بهترین و با کیفیت ترین مخازن پلی اتیلنی ساخته شده در کشور است که علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

تولید بهترین مخازن پلی اتیلن در تبریز

مراحل تولید مخازن پلی اتیلن

مراحل تولید مخازن پلی اتیلن مخازن پلی اتیلن به شکل ها و طرح های مختلف در بازار وجود دارند که این مطلب به خاطر رضایت و راحتی مشتریان است که با توجه به حجم فضایی که دارند بتوانند مخزن مناسب را انتخاب و استفاده نمایند.

نحوه تولید مخازن پلی اتیلن در کارخانه ها به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد و به این صورت این مخازن شکل می گیرند که ابتدا مواد با کیفیت اولیه که شامل پودر پلاستیک یا همان پلی اتیلن می باشد را داخل قالب ها می ریزند و این قالب ها به صورت دورانی و با سرعت مشخص چرخیده و در حین چرخش حرارت لازم به قالب ها داده می شود تا مواد پلی اتیلین به دیواره قالب چسبیده و فرم اصلی مخزن شکل بگیرد سپس در حین چرخش مرحله سرمایش را آغاز می‌ کنند که در مرحله سرمایش پلاستیک سخت شده و مخزن به فرم اصلی خود در می آید.

برای تولید مخازن سه لایه پروسه فوق را سه مرتبه انجام می دهند تا در هر مرتبه یک لایه شکل گیرد بسته به رنگ لایه های مواد رنگی خوراکی به پلی اتیلن اضافه می شود.

پس از تولید محصول آزمایشات لازم روی آن انجام می شود تا از سلامت و استاندارد بودن محصول مطمئن شوند و محصولی مطمئن به بازار عرضه گردد برای این منظور محصول آماده شده باید موارد زیر را طی کند.

  • تست ضخامت دیواره های مخزن که لازم است همه‌ی اطراف مخزن ضخامتی به یک اندازه داشته باشند که این امر با دستگاه ضخامت سنج اولتراسونیک انجام می شود.
  • تست ضربه که ابتدا محصول را در دمای منفی ۳۶ درجه سانتیگراد سرد کرده و سپس آن را با دستگاه پرتاب می کنند اگر در حین انجام این آزمون محصول سوراخ شود و یا بشکند از چرخه تولید خارج می گردد.
  • محصول نهایی در پایان توسط کارشناسان بازبینی ظاهری خواهد شد تا چنانچه از نظر ظاهر مشکلی داشته باشد از چرخه فروش خارج شود.

عرضه مخازن پلی اتیلن سه لایه تبریز

عرضه مخازن پلی اتیلن سه لایه تبریز عرضه و فروش مغازه پلی اتیلن سه لایه تبریز علاوه بر تبریز و شهرستان‌ های استان به سایر استان‌ های کشور نیز صادر می شود. و در بسیاری از استان ها نمایندگی های مجاز فروش دارند. خریداران محترم می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق خرید مستقیم از نمایندگی های مجاز فروش انجام دهند و یا می تواند به درگاه های مجاز فروش اینترنتی مراجعه نموده و پس از دیدن محصولات متنوع محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما