فروش منبع آب ۱۰۰۰ لیتری پلی اتیلن

فروش منبع آب ۱۰۰۰ لیتری پلی اتیلن به صورت آنلاین با بهترین برند ها انجام می شود به طوری که تمام مشتریان از سراسر کشور می توانند بدون محدودیت زمانی در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خرید خود را انجام دهند.

منبع آب که به آن مخزن یا تانکر آب می گویند محفظه ای می باشد که برای نگهداری آب کشاورزی، آب آشامیدنی، آب دامپروری و…. استفاده می شود.

فروش منبع آب ۱۰۰۰ لیتری پلی اتیلن

چگونه یک منبع آب مناسب بخریم؟

چگونه یک منبع آب مناسب بخریم؟ برای خرید منبع آب مناسب می توانید به روش آنلاین اقدام کنید و از میان انواع برند ها، مدل ها و اندازه های مخزن آب بهترین مدل و برند که مدنظرتان است را به راحتی انتخاب و سفارش خرید خود را انجام دهید منبع آب در انواع مختلفی تولید می شود که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • مخزن آب پلی اتیلن: برای نگهداری آب و در صنایع شیمی و کشاورزی استفاده می شود به طوری کلی هر سیالی که با پلی اتیلن سازگار است برای نگهداریش می توانید از این نمونه مخزن استفاده کنید.
  • مخزن کامپوزیت یا فایبرگلاس: برای نگهداری آب آشامیدنی، کودهای مایع و مواد سوختنی استفاده می شود.
  • مخزن استیل ضد زنگ: برای ساخت این نمونه مخزن از کروم استفاده شده است به همین دلیل ضد زنگ می باشد و برای نگهداری مایعات کاربرد دارد.

از میان انواع منبع آب، مخزن فایبر گلاس قیمت بیشتری در مقایسه با مخزن پلی اتیلن دارد و مخزن استیل هم در مقایسه با مخزن پلی اتیلن قیمت بیشتری دارد مخزن استیل ضد زنگ نسبت به مخزن پلی اتیلن در ابعاد بزرگتری تولید می شود و وزن مخزن پلی اتیلن نسبت به دیگر نمونه ها کم تر است.

علاوه بر نگهداری آب از مخازن برای نگهداری مواد شیمیایی هم استفاده می شود و به دو صورت روباز و دربسته تولید می گردد.

استعلام قیمت منبع آب 100 لیتری

استعلام قیمت منبع آب 100 لیتری استعلام قیمت منبع 1000 لیتری آب نشان می دهد که تغییرات نرخ ارز باعث شده با نوساناتی همراه شود البته عوامل مختلفی هم روی قیمت تاثیر گذار هستند که می توان به نوع برند، نوع مخزن، کیفیت، حجم و قانون عرضه و تقاضا اشاره کرد علاوه بر قیمت در هنگام خرید مخزن آب باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • اگر از مخزن می خواهید برای نگهداری سیالات شیمیایی که گازهای سمی دارند استفاده کنید حتما به سراغ مخزن سر پوشیده بروید.
  • در هنگام خرید منبع آب باید به فشار بخار ماده یا فراریت سیالی که می خواهید در مخزن نگهداری کنید توجه نمایید.
  • قابلیت اشتعال بودن سیال را در نظر بگیرید.
  • به میزان سمیت سیال مورد نظر توجه کنید.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های صاحب نام و معتبر بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما