انواع وان پلاستیکی درجه یک طبرستان

وان های پلاستیکی از ترکیباتی ساخته می شوند که استفاده از آن ها را برای محیط هایی مانند حمام با سهولت همراه می کند . انواع وان پلاستیکی طبرستان از وان هستند که با بهترین مواد اولیه ساخته می شود و بهترین کیفیت را دارا است ‌.

انواع وان پلاستیکی درجه یک طبرستان

مشخصات وان پلاستیکی ایرانی و خارجی

مشخصات وان پلاستیکی ایرانی و خارجی

وان پلاستیکی ایرانی و خارجی تفاوت و ها و تمایز های بسیاری با هم دارند که در این مطلب سعی می کنیم به تمایزات این وان ها بپردازیم .

1.مستحکم بودن و مقاومت وان های پلاستیکی :

از مهم ترین دلایل استقبال از وان های پلاستیکی وزن کم و همچنین مقاومت وان های پلاستیکی می باشد. در ساخت این وان ها از انواع پلی اتیلن ها استفاده می شود . پلی اتیلن به سازنده این امکان را می دهد که وان سبک تر و در عین حال مقاوم تری تولید کند.

2.جنس نرم و لطیف :

وان های حمام پلاستیکی انواع مختلفی دارند . امروزه از ترکیباتی در ساخت وان های پلاستیکی استفاده می شود که موجب نرم و لطیف شدن این وان ها می شود. همین ویژگی موجب می شود که مصرف کننده در هنگام حمام کردن حس آرامش و راحتی بیشتری را تجربه کند.

3.وان های پلاستیکی وزن بسیار کم تری از سایر وان های سرامیکی و فلزی دارند.این ویژگی در زمان جا به جایی وان پلاستیکی بسیار با اهمیت است و زحمت و هزینه جا به جایی کم تری را از خریدار می گیرد.

نکته دیگر این است که وان ها بعد از اینکه از آب پر شدند وزن بیشتری را به ساختمان وارد می کنند . پس بهتر است در طبقات بالای هم کف  ساختمان از وان های پلاستیکی که وزن سبک تری دارند استفاده کنیم تا به ساختمان فشار بیش از حد وارد نشود‌.

4.نصب و استفاده از وان های پلاستیکی بسیار ساده و آسان است ‌. معمولا بعد از خرید وان در وان هایی که پلاستیکی نیستند ، احتیاج به یک فرد ماهر در نصب وان می باشد . ولی استفاده از  وان پلاستیکی این مشکلات را ندارد و در صورت عدم نیاز به آن به می توانیم به راحتی به انباری انتقالش دهیم.

5. وان های پلاستیکی در برابر حرارت آب بسیار مقاوم هستند و تغییر شکل نمی دهند به علاوه در مقابل ضربه نیز به سادگی شکسته نمی شود.

قیمت وان پلاستیکی در کشور

قیمت وان پلاستیکی در کشور

قیمت وان پلاستیکی  در بازار به عوامل متعددی همچون سایز وان پلاستیکی ، مدل طراحی شده ، وزن وان ، قیمت گذاری شرکت تولید کننده ، مقاومت وان در برابر آسیب ها ، ضخامت وان پلاستیکی ، و میزان عرضه وان پلاستیکی در بازار فروش ،بستگی دارد.

تماس با ما