تولید مخزن آب زیر پله ای در طبرستان

امروزه انواع مختلفی از مخازن پلی اتیلن تولید و به بازار عرضه می گردند. از جمله این مخازن می توان به مخزن آب زیر پله ای اشاره نمود که برای نگهداری آب شرب در ساختمان ها به کار برده می شوند. مخازن زیر پله ای در لایه های مختلف دو لایه و سه لایه ساخته شده و مانع از ورود نور به داخل مخزن می شوند و بدین طریق از رشد انواع باکتری ها و جلبک ها به درون مخزن جلوگیری به عمل می آورند. تولید انواع این مخازن در سایزهای مختلف در برخی از شهرهای کشور به طور عمده صورت می گیرد که از آن جمله می توان به  تولید مخزن آب زیر پله ای طبرستان اشاره نمود.تولید مخزن آب زیر پله ای در طبرستان

انواع گنجایش مخزن آب زیر پله ای

انواع گنجایش مخزن آب زیر پله ای در زمینه تولید انواع مخازن زیر پله ای در گنجایش های مختلف، تولید کنندگان بسیاری در کشور مشغول به فعالیت می باشند که انواع این مخزن را با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و نیز به کارگیری پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه ها تولید و روانه بازار می کنند.

هم چنین از آن جایی که در تولید هر محصولی کیفیت حرف اول را می زند، تولید این مخازن نیز در نهایت کیفیت توسط تولید کنندگان برتر کشور صورت گرفته است.

انواع مخزن آب دو لایه و سه لایه در گنجایش های گوناگون بر حسب کارکردی که دارند ساخته می شوند که عبارتند از:

  • مخزن زیر پله ای ۳۰۰ لیتر
  • مخزن زیر پله ای ۵۰۰ لیتر
  • مخزن زیر پله ای ۸۰۰ لیتر
  • مخزن زیر پله ای ۱۰۰۰ لیتر
  • مخزن زیر پله ای ۱۵۰۰ لیتر

بر این اساس می توانید طبق نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید  این مخزن در گنجایش لازم نمایید.

نکات مهم در انتخاب مخزن آب زیر پله ای

نکات مهم در انتخاب مخزن آب زیر پله ای از آن جایی که مخازن زیر پله ای به طور معمول برای نگهداری آب شرب مورد استفاده قرار می گیرند، باید در انتخاب آنها بسیار دقت نمود و مخزنی با کیفیت و اصل را تهیه نمود. بر این اساس نکات مهمی وجود دارند که با توجه به آنها می توان مخزنی مناسب را تهیه و خریداری نمود و این نکات شامل موارد زیر می شوند:

  • همانطور که ذکر شد انواع مخزن آب زیر پله ای در لایه های مختلف دو لایه، سه لایه و … ساخته می شوند. بر این اساس اولین نکته ای که باید در انتخاب مخزن آب به آن توجه نمود این بوده که بهتر است از مخازن سه لایه جهت خرید خود استفاده کنید تا مانع از ورود نور خورشید به داخل مخزن شده و از این طریق نیز از رشد جلبک ها جلوگیری شود.
  • مخزنی را انتخاب کنید که دارای گواهینامه های بهداشتی بوده و استانداردهای لازم در تولید آن رعایت شده باشد.
  • هم چنین در انتخاب و خرید مخزن آب، مقدار حجم مورد نیاز را نیز مد نظر قرار دهید.
تماس با ما