فروش مخازن پلی اتیلن 3 لایه

مخازن پلی اتیلن 3 لایه از کیفیت بالایی برخوردار هستند، در رنگ های مختلف تهیه می شوند و به دلیل ضخامت بالایی که دارند مانع از عبور نور خورشید به داخل می شوند. مخزن آب پلی اتیلن بهترین وسیله جهت نگهداری آب به شمار می رود به صورتی که هیچ تغییری در طعم آب به وجود نمی آید. فروش مخازن پلی اتیلن 3 لایه به صورت عمده و در قیمت های مناسب صورت می گیرد.

فروش مخازن پلی اتیلن 3 لایه

مخزن آب فلزی بهتر است یا پلی اتیلن؟

مخزن آب فلزی بهتر است یا پلی اتیلن؟ ممکن است برای شما هم سوال باشد که مخزن آب فلزی بهتر است یا پلی اتیلن؟ در متن زیر به مقایسه این دو نوع مخزن خواهیم پرداخت تا به جواب سوال برسیم.

  1. از نظر میزان ماندگاری مخازن فلزی نسبت به مخازن پلی اتیلن از طول عمر بیشتری برخوردارند. البته در صورتی که مخزن را در محیطی سر بسته نگهداری کنید، طول عمر مخازن پلی اتیلنی نیز بسیار بیشتر خواهد شد. همچنین انواع پلی اتیلنی دارای یک لایه محافظ است که از مخزن در برابر اشعه UV خورشید محافظت می کند. این درحالی است که امکان باز شدن جوش مخازن فلزی وجود دارد. 
  2. انواع پلی اتیلنی از وزن بسیار کمی برخوردارند و به آسانی می توان آنها را جا به جا نمود و در مکان های مختلف نصب کرد، حتی یک فرد به تنهایی می توان مخزن پلاستیکی را جا به جا کند. به طور میانگین یک مخزن فلزی 5 برابر بیشتر از مخزن پلاستیکی وزن دارد و به آسانی جا به جا نمی گردد. 
  3. در صورت نیاز می توان به راحتی و تنها با چند برش اتصالات مختلفی بر روی مخزن پلاستیکی ایجاد کرد، این در حالی است که در مخازن گالوانیزه یا فلزی این کار سخت است و به زمان بسیاری نیاز دارد.
  4. مخازن پلاستیکی از نظر سایز و ابعاد در مقایسه با انواع فلزی از تنوع بیشتری برخوردار هستند. انواع فلزی تنها در دو حالت عمودی یا افقی وجود دارند، این در صورتی است که انواع پلی اتیلن ابعاد بسیار متنوعی مانند مکعبی، کتابی، قیفی و … دارد.
  5. بهترین محصول جهت ذخیره آب آشامیدنی نوع پلی اتیلنی مخزن است و انواع فلزی بیشتر به منظور نگهداری آب غیر آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. 
  6. مخازن فلزی به صورت دوره ای نیاز به رنگ و ضد زنگ خواهند داشت اما مخازن پلاستیکی نیازی به رنگ شدن ندارند. 

قیمت مخزن آب پلی اتیلن سه لایه

قیمت مخزن آب پلی اتیلن سه لایه قیمت مخزن سه لایه نسبت به مخازن تک لایه و دو لایه بیشتر است.

قیمت مخزن پلی اتیلن به عوامل مختلفی از جمله تعداد لایه ها و اندازه محصول بستگی دارد. مخزن پلی اتیلن سه لایه به دلیل وجود لایه های متعدد از ایجاد رنگ، بو و طعم در آب جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما