فروش ویژه مخازن پلی اتیلن مکعبی در کشور

مخازن پلی اتیلن به عنوان یک منبع ایمن و مطمئن برای ذخیره آب و سایر مایعات به کار رفته و در ساختمانهای مسکونی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند؛ این محصولات در انواع طرحها و ابعاد مختلف تهیه شده و هر کدام کارایی خاص خود را دارند؛ یکی از محصولات پرفروش کشورمان در این زمینه مخازن پلی اتیلن مکعبی ست که با قیمت ویژه و بسیار مناسب در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

فروش ویژه مخازن پلی اتیلن مکعبی در کشور

مشخصات فنی مخازن پلی اتیلن مکعبی

مشخصات فنی مخازن پلی اتیلن مکعبیاین روزها ذخیره سازی آب و مایعات در بسیاری از مجتمع های مسکونی، تجاری و صنعتی از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد و به همین سبب مخازنی از جنس پلی اتیلن تولید شده اند تا بتوانند با واقع شدن در معرض تابش نور خورشید، بارش باران و برف و همچنین قرار گرفتن در دمای سرد و یا گرم دوام آورده و از کارایی آنها کاسته نشود.
یکی از بهترین نمونه های این محصولات، نوع مکعبی آن می باشد که در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات مخازن پلی اتیلن مکعبی اشاره می کنیم:

  • این مخزن به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن را از باریکترین دربها و کمترین فضاها عبور داد و آن را در مکان مناسب نصب نمود.
  • این محصول معمولاً در حجم های 230، 800، 1000 و 2000 لیتری ساخته شده است.
  • ضخامت مخزن پلی اتیلن مکعبی از سایر نمونه های آن کمتر می باشد.
  • حمل و نقل آن آسان بوده و در کمترین زمان ممکن می توان آن را نصب نمود و مورد بهره برداری قرار داد.

قیمت انواع مخازن پلی اتیلن مکعبی در تبریز

قیمت انواع مخازن پلی اتیلن مکعبی در تبریزیکی از بزرگترین مراکزی که سالهاست در زمینه تولید مخازن پلی اتیلن به فعالیت مشغول می باشد در شهر یزد قرار دارد؛ این کارخانه با بهره گیری از فرمولاسیون روز جهانی در زمینه تولید محصولات پلی اتیلن و استفاده از دستگاه های پیشرفته، اقدام به تولید و ساخت انواع مختلفی از محصولات پلی اتیلنی نموده است که یکی از معروفترین نوع آنها مخزن پلی اتیلن مکعبی می باشد.
قیمت مخازن پلی اتیلن مکعبی به سبب اینکه در تولید آن از مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیت استفاده شده، کمی نسبت به سایر نمونه های مشابه آن بیشتر است.
شایان ذکر است ابعاد مخازن پلی اتیلن مکعبی که در کارخانجات کشورمان تولید می شوند استاندارد بوده و به راحتی می توان از آن برای ساختمانهای کوچک و بزرگ استفاده کرده و از نتایج شگفت انگیز آن در زمینه ذخیره و نگهداری آب برخوردار شد.
یکی از مهم ترین مزایای استفاده از مخازنی که با استفاده از پلی اتیلن ساخته شده اند این است که با گذر زمان طعم آب درون آنها هیچگونه تغییری نکرده و همچنان گوارا و بدون طعم باقی می ماند.

تماس با ما