قیمت پایین وان پلی اتیلن پرورش ماهی

با توجه به افزایش نیاز جامعه به محصولات پروتئینی و میزان بالای پروتئین در ماهیان آبزی، پرورش ماهی در ایران به طور گسترده ای در حال افزایش است. سیستم های پرورش ماهی به صورت بسته بوده و در استخر های بتنی یا حوضچه های خاکی اقدام به پرورش ماهی می شود. گاهی نیز پرورش ماهی در ابعاد کوچک تر صورت می‌گیرد و برای این کار از وان های شیلاتی استفاده می شود. جنس این وان ها از نوع پلی اتیلن می باشد. انواع وان پلی اتیلن پرورش ماهی کدامند و دارای چه خصوصیاتی هستند.

قیمت پایین وان پلی اتیلن پرورش ماهی

انواع وان پلی اتیلن ایرانی برای پرورش ماهی

انواع وان پلی اتیلن ایرانی برای پرورش ماهی

یکی از مهم ترین کاربردهای وان های پلی اتیلنی استفاده از آنها به عنوان مکانی برای پرورش آبزیان و از جمله ماهی می باشد.

وان های پلی اتیلنی پرورش ماهی در اشکال مختلف مانند مربعی، مستطیلی و دایره ای به بازار عرضه شده اند.

اهمیت اشکال مختلف آنها در این است که به اگر به عنوان مثال یک فضای با متراژ مشخصی برای پرورش ماهی داشته باشیم استفاده از وان های مربعی یا مستطیلی بیشترین ظرفیت پرورش را به پرورش دهنده ماهی ارائه خواهد داد.

میزان ظرفیت این وان ها از 60  تا 4000 لیتر متغیر است و در صورت مدیریت مناسب می توان عملکرد مناسبی را از آنها به دست آورد.

مشخصات بهترین وان پلی اتیلن

مشخصات بهترین وان پلی اتیلن

بهترین وان پلی اتیلن از مواد مرغوب پلی اتیلنی ساخته شده است. یک وان پلی اتیلن با کیفیت عالی از لحاظ استحکام بسیار مقاوم بوده و تحت تاثیر مواد شیمیایی و اسیدی هیچ گونه تغییری در آن ایجاد می شود.

این وان ها در مقابل حرارت و نور خورشید مقاومت بالایی دارند و تغییر شکل نمی دهند. همچنین در مقابل سرمای شدید خشک و شکننده نبوده و استحکام بالایی دارند. با توجه به نوع کاربرد، این مخازن در انواع تک لایه یا  بی رنگ، دو لایه یا سه لایه به بازار عرضه شده اند.

وان های پرورش ماهی چند لایه در واقع همان وان های معمولی هستند منتها دارای روکش های رنگی بین لایه ای یا سطحی بوده، این روکش ها موجب می‌شود نور خورشید به مایع درون آن به طور مستقیم برخورد نکند. برخورد مستقیم نور خورشید به آب درون وان پرورش ماهی باعث رشد جلبک ها در درون آب شده و در نتیجه محیط نامناسبی برای پرورش ماهی ایجاد می شود.

وان های پلی اتیلنی مرغوب فاقد زواید اضافی و یا لبه های تیز بوده و هنگام تولید آنها کلیه شرایط کنترل کیفی محصول به خوبی رعایت شده است تا محیط مناسبی برای پرورش ماهی به وجود آید.

تماس با ما