مخزن آب پلی اتیلن در تهران | مرکز فروش عمده انواع مخازن پلاستیکی

مخزن آب پلی اتیلن در تهران با طراحی منحصر به فرد و با دارا بودن لایه ضد مأورا بنفش به خوبی میتواند از اشعه های سمی نور خورشیدجلوگیری کند و از آب آشامیدنی محافظت کند.و همچنین تمام محصولات شرکت پلی اتیلن در تهران دارای علامت استاندارد ملی ایران می باشند.

از ماده پلی اتیلن برای ساختن منبع آب پلی اتیلن ،وان های پلی اتیلن ،مخزن زیر پله ای و انواع دیگر مخازن آب استفاده می شود، و با حجم و ظرفیت بالا تولید می شوند،و دارای کاربری های گسترده و متنوع در صنایع مختلف می باشند،و امکان نگهداری و ذخیره سازی انواع مایعات در مخازن پلی اتیلن وجود دارد.

بیشترین کاربرد مخزن پلی اتیلن برای نگهداری آب آشامیدنی می باشد. به دلیل این که مخازن آب شرب با سلامت مردم درگیر است پس نیاز داریم که حتما مواد اولیه و فرآیند تولید مخازن کاملا استاندارد و دارای مجوز ساخت از وزارت صنعت و معدن و اداره بهداشت و سلامت باشند.مخازن تولیدی باید همگی دارای ضمانت چند ساله و عدم رشد جلبک و مشکلات تولید باشند. و جهت اجتناب از رشد جلبک،در مواقعی که مخزن در معرض تابش نور خورشید می باشد از مخازن سه لایه استفاده می کنند.

یکی از مهمترین مرحله خرید مخزن ، محل نصب مخزن می باشد ، مکان استاندارد نصب در اتاق تاسیسات ساختمان است.

مخزن آب مکعبی یکی دیگر از تولیدات مخازن در تهران می باشد که یکی از ویژگی های مهم آن نصب سریع و آسان می باشد.

مخازن هزار لیتری پلی اتیلن دارای کاربری های فراوان در:

  • ذخیره و نگهداری آب شرب 
  • نگهداری انواع اسید و مواد شیمیایی و نفتی
  • نگهداری انواع مواد خوراکی،لبنیات،سرکه،ترشی،زیتون،عسل و …
  • نگهداری حمل مواد سوختی
  • بسته بندی و حمل محموله های صادراتی
  • و … می باشند. 

مخزن آب پلی اتیلن در تهران | مرکز فروش عمده انواع مخازن پلاستیکی

شرکت ساخت انواع مخزن چلی اتیلن در تهران

شرکت ساخت انواع مخزن چلی اتیلن در تهرانشرکت پلی اتیلن در تهران آماده ارائه خدمات ویژه جهت صادرات به تمامی صادرکنندگان داخلی و همچنین تجار کشورهای منطقه می باشد. 

مخازن پلی اتیلن به صورت چند لایه و متناسب با نیاز مشتری در حجم های متفاوتی تولید می شوند. معمولا مخزن آب پلی اتیلن و مخزن آب پلاستیکی در تهران به صورت تک لایه ، دو لایه ، سه لایه و یا چهار لایه تولید می شوند.

در گذشته تولید و استفاده از مخازن آب فلزی رواج بیشتری داشت ، ولی امروزه در شرکت تهران مخزن امکان تولید مخزن آب پلی اتیلن و مخازن پلاستیکی با قیمت مناسب مهیا شده است.

انواع مخازن و تانکر های آب پلی اتیلنی

انواع مخازن و تانکر های آب پلی اتیلنیمخازن و تانکرهای آب پلی اتیلن در احجام و ابعاد متنوع وجود دارند.

و در انواع مختلفی تولید می شوند:

  • مخزن آب افقی
  • مخزن آب عمودی
  • مخزن آب مکعبی و کتابی
  • مخزن سَم پاشی
  • مخزن ته قیفی
  • مخزن زیر پله ای

بهترین نوع مخزن ، مخزن آب مکعبی است. زیرا در هر فضایی حتی فضاهای کوچک و باریک قابل نصب و استفاده می باشند.

بارزترین ویژگی های انواع مخازن پلی اتیلنی

بارزترین ویژگی های انواع مخازن پلی اتیلنیمخازن پلی اتلینی، مناسب استفاده در منازل و باغ ها و نگهداری مواد شیمیایی و گازوییل می باشند.و مخازن پلی اتیلن کاملا بهداشتی هستند و دوام بالا و عمر طولانی دارند و دارای قابلیت تولید در اشکال متنوع می باشند.

بهترین مخازن پلی اتیلن آب ، مخازن پلی اتیلن چند لایه ای هستند،که از نظر قیمت و کیفیت به نفع مصرف کننده می باشند ، و در حفظ پاکیزگی آب نقش اساسی دارند.

مخازن آب پلاستیکی یا پلی اتیلن نسبت به مخازن آب فلزی وزن بسیار کمتری دارند.

قیمت فروش مخزن پلی اتیلنی در تهران

قیمت فروش مخزن پلی اتیلنی در تهرانقیمت فروش مخزن آب پلی اتیلنی نسبت به دیگر مخازن موجود در بازار مناسب تر است و به دلیل اینکه مخازن پلی اتیلن در ابعاد مختلف ساخته می شوند باعث پرفروش شدن این مخازن شده است.

قیمت تانکر آب بستگی به نوع تولید آن و عمر و دوام بالای آن دارد. بیشترین فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران ، مخازن افقی و عمودی و همچنین مکعبی می باشند.

فروش عمده بهترین نمونه و قیمت مناسب مخازن پلی اتیلن در سراسر کشور وجود دارند که به صورت اینترنتی هم به فروش می رسند.

فروش و تحویل مخازن پلی اتیلنی در سطح تهران با حمل رایگان و نصب اتصالات می باشد.

تماس با ما