مخزن آب پلی اتیلن طبرستان | بزرگترین تولید کننده انواع مخزن آب

مخزن ها کاربرد بسیاری در صنایع دارند. از مخزن ها همچنین برای ذخیره آب استفاده می شود. مخزن ها در گذشته از جنس های پلاستیکی و فلزی کم کیفیت ساخته می شد. مخزن های پلاستیکی در کنار این که دوامی نداشت و به مرور زمان از بین می رفت، بو و رنگ محتوای مخزن را نیز تغییر می داد و جلبک هم می زد. مخزن های فلزی نیز به همین شکل، زود زنگ می زدند و می پوسیدند.

ولی اکنون با رشد صنایع، در ساخت مخزن های پلاستیکی از پلی اتیلن استفاده می شود. این ماده انواع مختلفی دارد که در صنعت مخزن سازی از نوع محکم و مقاوم آن به کار گرفته می شود. از این مخزن ها در صنایع پتروشیمی، لبنیات، کشاورزی و … استفاده می شود.

در زمینه تولید و فروش مخزن ها پلی اتیلن، شرکت طبرستان، یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع مخزن آب می باشد. مخازن این شرکت تولیدی در سراسر ایران به فروش می رسد و مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

مخزن آب پلی اتیلن طبرستان در اندازه و طرح های گوناگون ساخته شده که هر کدام کاربرد خود را دارند. قیمت های مخزن های تولید شده در شرکت طبرستان هم به تناسب نوع و جنس مخازن می باشد.

مخزن آب پلی اتیلن طبرستان | بزرگترین تولید کننده انواع مخزن آب

تولید بهترین مخزن آب پلی اتیلنی

تولید بهترین مخزن آب پلی اتیلنیانواع مختلفی از مخزن های آب پلی اتیلن در بازار وجود دارد. هر کدام از شرکت ها مدعی هستند که بهترین مخزن های آب پلی اتیلنی را وارد بازار می کنند. با همه این ها همه شرکت های تولیدی در بخش هایی بهترین انواع مخزن ها را به بازار عرضه می نمایند و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. از جمله شرکت هایی که در این عرصه بسیار فعال است، شرکت تولیدی مخازن پلی اتیلن طبرستان می باشد.

قیمت انواع مخزن پلی اتیلنی طبرستان

قیمت انواع مخزن پلی اتیلنی طبرستانقیمت مخزن های پلی اتیلنی طبرستان، بر اساس کیفیت و حجم آب یا هر ماده دیگری که نگه می دارد تعیین می شود. در ادامه به انواع مخزن های پلی اتیلنی طبرستان با قیمت های شان اشاره می نماییم:

لیست قیمت مخزن آب طبرستان:

  • مخزن 500 لیتری افقی سه لایه طبرستان، قیمت: 6148000 ریال
  • مخزن 600 لیتری افقی سه لایه طبرستان، قیمت: 7176000 ریال
  • مخزن 100 لیتری عمودی تک لایه طبرستان، قیمت: 1508000 ریال
  • مخزن 100 لیتری مکعبی تک لایه طبرستان، قیمت: 6044000 ریال
  • مخزن 800 لیتری زیر پله ای سه لایه طبرستان، قیمت: 10413000 ریال

ویژگی های انواع محصولات شرکت طبرستان

ویژگی های انواع محصولات شرکت طبرستانشرکت تولیدی طبرستان در کنار این که مخزن تولید می کند، وان، سمپاش، بشکه های بسته بندی و … را نیز به بازار عرضه می نماید. هر کدام از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند. خرید مخزن پلی اتیلن طبرستان مزایای خود را دارد و بسیار کاربردی می باشد.

قیمت هر کدام از محصولات شرکت طبرستان نسبت به کیفیت جنس متفاوت است در کنار این قیمت مخزن چلی اتیلنی نیز فرق می کند. برای دیدن محصولات بیشتر این شرکت، می توانید به وب سایت های مختلف سر بزنید.

فروش ویژه انواع مخزن آب طبرستان

فروش ویژه انواع مخزن آب طبرستانهر کدام از محصولات شرکت طبرستان ویژگی های خود را دارد. برای نمونه می توان این ویژگی های مخزن های آب را چنین بر شمرد:

  • مخزن آب مکعبی: به این مخزن، کتابی نیز گفته می شود و از درب ها یا جاهای باریک به آسانی عبور می کند.
  • مخزن آب عمودی: این مخزن آب که به آن ایستاده نیز می گویند، قیمتش از دیگر مخازن ارزان تر است و آب زیادی را نیز نگه می دارد.
  • مخزن آب افقی: خوابیده دیگر نام آن است. در جاهای مختلف قابل تعبیه می باشد.
  • مخزن آب زیر پله ای: راحت در زیر پله ها جا به جا می شوند و جای بسیار کمی را اشغال می نمایند.

در کنار این ها باید گفته شود که همه مخازن این شرکت، به صورت یک لایه، 2 لایه و 3 لایه به فروش می رسند.

تماس با ما