مخزن پلی اتیلن آب | شرکت تولید کننده انواع آن در کشور

مخزن پلی اتیلن آب مخزن پلاستیکی است که در انواع مختلف تولید می شوند برای نگهداری انواع مایعات اب اشامیدنی اسیدی شیمیایی از ان استفاده میشود انواع مخزن تک جداره دو یا سه جداره هستند که هر کدام برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند تک جداره برای مصارف باغات و نگهداری مایعات نفتی و اب آشامیدنی استفاده می شود و مخازن دو یا سه لایه را می توان در نور آفتاب گرما سرما برف مورد استفاده قرار داد چون محکم بادوام و مقاوم هستند انواع مخزن ها ۱. مخزن افقی ۲. سه جداره نور و جلبک ۳. مخازن عمودی ۴. مکعبی۵. بیضی ۶. سم پاش انبساط ۷. قیفی که هر کدام کاربرد جداگانه ای دارند و چون پلی اتیلن ماده ای است غیر فعال و وارد آب نمی شود در برابر شرایط جوی مقاوم انعطاف پذیر و دوام بالایی دارد و ۳۰ سال عمر می کند مخزن پلی اتیلن بهداشتی و قیمت آن پایین است تنوع در شکل و غالب٬ جابجایی وحمل نصب اسان ٬ طول عمر و دوام بسیار بالایی دارند . کابرد انها در ۱. مخزن نگهداری اب اشامیدنی ۲.مخزن نگهداری مواد نفتی ۳. مخزن نگهداری مواد شیمیایی۴. مخزن جمع اوری مواد شیمیایی ۵. مخزن پلی اتیلن آب گرم.

مخزن پلی اتیلن آب | شرکت تولید کننده انواع آن در کشور

بزرگترین شرکت های تولید کننده مخزن پلی اتیلن در کشور

بزرگترین شرکت های تولید کننده مخزن پلی اتیلن در کشورشرکت تولیدی مخزن پلاس با تولید مخازن آب پلی اتیلن طبرستان به دو شکل افقی عمودی و مخازن زیر پله٬ مخازن انبساط٬ قیفی٬ مکعبی٬تک جداره دو لایه و سه لایه ٬ ضدجلبک و چهار لایه ٬ جهت ذخیره آب بهداشتی و نگهداری و حمل مواد اتش زا اسیدی شیمیایی و مخازن اتش نشانی فعالیت دارد کارخانه مخزن پلی اتیلن طبرستان و کارخانه پلاستونیک جزو با سابقه ترین و بهترین تولید کنندگان محصولات پلی اتیلن در ایران هستند این شرکت ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و فناوری پیشرفته محصولاتی با کیفیت عرضه می کنند. این شرکت ها تولید مخزن پلی اتیلن آب را در انواع مختلف تولید و به کشور های همسایه نیز صادر میکنند.

بازار فروش مخزن آب پلی اتیلن

بازار فروش مخزن آب پلی اتیلنبازار تخصصی فروش مخازن آب پلی اتیلن در شهر های بزرگ وجود دارد که انواع این مخازن را در اندازه های مختلف عرضه میکند ویا از شرکت های تولیدی مخازن نمایندگی دارند و انواع برندها را به فروش می رسانند.فروش مخزن پلی اتیلن آب در دفاتر شرکت های تولید به صورت عمده عرضه می شود.

خریدار انواع مخزن پلی اتیلن ارزان قیمت

خریدار انواع مخزن پلی اتیلن ارزان قیمتبرای خرید مخازن پلی اتیلن آب باید از نمایندگی های شرکت های تولیدی در سراسر کشور خریداری نمود و فروشگاههایی در سطح شهر هستند که این مخازن را به فروش می رسانند به صورت اینترنتی هم می توان این مخازن را از نمایندگی های آن خریداری نمود. 

انواع مخازن شامل موارد زیر می باشد:

مخازن تک جداره برای نگهداری مایعات در فضای سر پوشیده.

مخازن تک جداره رنگی برای نگهداری مایعات در فضای سرپوشیده 

دو جداره برای نگهداری مایعات در فضای باز در مناطق معتدل

سه جداره برای نگهداری مایعات در فضای باز سدسیر و گرمسیر.

لیست قیمت مخزن پلی اتیلن آب

لیست قیمت مخزن پلی اتیلن آب خرید مخزن پلی اتیلن بسیار با صرفه است و قیمت ان از مخزن های قدیمی بسیار ارزانتر است این مخزن بسیار بادوام و از سلامت بهداشتی برخوردار است این مخزن به دلیل ارزان بودن و بهداشتی بودن و مقاوم بودن بیشتر مصرف کنندگان با خرید این مخازن آن را جایگزین مخازن قدیمی فلزی میکنند مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی معمولا از دو لایه ان استفاده می شود که از ورود آفتاب جلوگیری و آب آن جلبک نزند مخازن آب در بیشتر شهرهایی که مشکل کمبود آب دارند بر روی پشت بام های خود قرار داده و پر از آب می کنند و برای مصرف اشامیدنی استفاده میکنند.قیمت مخزن پلی اتیلن بر اساس نوع اندازه و جنس متفاوت است.

خرید مستقیم مخزن پلی اتیلن از تولید کننده اصلی

خرید مستقیم مخزن پلی اتیلن از تولید کننده اصلیبرای خرید مخزم پلی اتیلن از تولید کننده اصلی باید به خود کارخانه مراجعه نمود و مخزن پلی اتیلن را به قیمت مناسب خریداری کرد فروش مخزن پلی اتیلن در کارخانه بیشتر به صورت عمده انجام می شود . کارخانه تولید مخزن این محصول را به انواع مختلف تولید و روانه بازار می کند.

تماس با ما