مرکز فروش مخزن پلی اتیلن آب

­­مخازن آب تولید شده از پلی اتیلن، با تاییدیه سازمان FDA تولید شده و مناسب برای مصارف آب آشامیدنی است. زیرا این مواد با آب واکنش شیمیایی انجام نمی دهد و بدون فاسد شدن آب، می تواند آب را برای مدت طولانی سالم نگهداری کند.

موارد کاربردی مخزن پلی اتیلن آب

  • ذخیره آب آشامیدنی
  • جمع آوری و ذخیره آب باران
  • ذخیره آب برای سیستم های اضطراری
  • حمل و نقل آب در کشاورزی و دامداری

موارد کاربردی مخزن پلی اتیلن آبمخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی تولیدی ما برای ذخیره آب آشامیدنی، مواد غذایی، و جمع آوری آب باران ساخته می شود. که این مخزن از پلی اتیلن خطی و عاری از هرگونه مواد سمی و براساس مقررات و دستورالعمل های تعیین شده، تولید شده است. استفاده از پلی اتیلن با چگالی بالا در تولید این مخازن، این مصنوعات را نسبت به انواع دیگر مخزن های ذخیره متمایز کرده است که از این تمایزات می توان موارد زیر را نام برد:

مزایای مخزن پلی اتیلن آب آشامیدنی

  • خاصیت مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر عوامل شیمیایی
  • مقاومت در برابر تغییرات دما
  • شرایط نامساعد آب
  • مقاومت در برابر اشعه UV

این مخازن شفاف نیستند، بنابراین مایع ذخیره شده کمتر در معرض نور خورشید قرار می گیرد که همین مسئله سبب کمتر رشد کردن جلبک در آب می شود. که از لحاظ بهداشتی بزرگترین و مهمترین مزیت مخازن پلی اتیلنی است.

ویژگی مخازن آب پلی اتیلن

  • بسیار بادوام
  • سبک و قابل حمل
  • طراحی شده با تکنیک های دقیق کامپیوتری
  • دارای استانداردهای جهانی
  • ساختار یکپارچه و ضخامت دیواره همگن
  • قیمت بسیار مقرون به صرفه

ویژگی مخازن آب پلی اتیلناز نکات مهم در نگهداری این مخازن؛ شست و شوی آنها از بیرون و داخل است که به آسانی از طریق مواد پاک کننده سنتی قابل شست و شو هستند.
مخازن پلی اتیلن آب را می توانید در طراحی های مختلف و سایز های متنوع که در بازار عرضه می شود مورد بررسی قرار دهید و با توجه به نیاز خود مدل مناسب نیازتان را خریداری کنید.

مرکز خرید و فروش مخزن پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن به مخزنی اطلاق می شود که از نوعی پلیمر و از خانواده پلی اتیلن تولید شده است.  استفاده از پلی اتیلن برای تولید مخازن آب و سایر مخازن ذخیره مایعات و مواد شیمیایی چند سالی است که در کشورمان به دلیل مزیت فراوان بسیار مورد توجه این محصولات استفاده می شود هر یک از تولید کنندگان مخازن پلی اتیلنی با روش های گوناگون سعی در افزایش سهم فروش این محصولات در بازار نموده اند.

مرکز خرید و فروش مخزن پلی اتیلن

برخی از آنها با افزایش کیفیت محصولاتشان و جلب اعتماد مشتریان و برخی دیگر نیز با کاهش قیمت و تولید انبوه نکته ای که بسیار مهم است این است که نباید در کاربرد های بهداشتی و خوراکی نظیر نگهداری آب شرب قیمت را فدای کیفیت نمود زیرا این کار می تواند صدمات جبران ناپذیری به بار بیاورد با توجه به این موضوع ما در مخزن بازار امکانی را  برای خرید با کیفیت ترین محصولات پلی اتیلن از برترین تولید کنندگان این حوزه فراهم نموده ایم تمامی محصولات عرضه شده در سایت اینترنت دارای گواهی نامه های بهداشتی و همچنین استاندارد ایران می باشند ضمن اینکه کلیه محصولات با گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروشی که توسط خود کارخانه ها مدیریت می شود، به فروش می رسند.

خرید و فروش مخزن پلی اتیلن

خرید و فروش مخزن پلی اتیلن یکی از خدمات فروشگاه مگاپلاست ایران است . ارسال سفارش ها از طریق باربری های مجاز به سراسر کشور است. کلیه سفارش ها با مبلغ 400 هزار تومان تا مرکز استان ها و برخی از شهرستان های بزرگ در سراسر کشور به صورت رایگان ارسال می شود (مشاهده شهرهای مشمول ارسال رایگان مخازن آب). علاوه بر این در شهر تهران خدمات ارسال فوری را به اندازه نموده ایم تا بلافاصله بعد از ثبت سفارش محصول خریداری شده به درب آدرس مشتری ارسال شود . کلیه این محصولات در طی فرایندی ارسال و تا زمان تحویل به مشتری تحت پوشش بیمه قرار داده شده اند تا نگرانی مشتریان گرامی بابت زیان ناشی از حوادث احتمالی به طور کامل بر طرف گردد.

خرید و فروش مخزن پلی اتیلن

خرید و فروش مخزن آب به صورت عمده

مخزن آب به عنوان محصول اصلی کارخانجات تولید مخازن پلی اتیلن و یا فلزی است. مخازن آب با دو هدف ذخیره سازی آب شرب و آب غیر شرب تولید می شوند. از آن جایی که مخزن آب شرب با سلامت مردم درگیر است پس نیاز هست حتماٌ مواد اولیه و فرایند تولید مخازن کاملاً استانداردها و مجوزهای بهداشتی مربوطه را داشته باشند . هموطنان گرامی نیز در هنگام خرید مخزن باید اطلاعات کامل اقدام به انتخاب و خرید مخزن مد نظر خود نمایند تا سلامت خود و خانواده هایشان با مخاطره ای رو به رو نشوند ما در این مقاله نکات مورد نیاز پیش از انتخاب و خرید مخزن مد نظر خود نمایند تا سلامتی خود و خانواده هایشان با خاطره ای روبه رو نشوند. ما در این مقاله نکات مورد نیاز پیش از خرید مخازن پلاستیکی را بر خواهیم شمرد.

خرید و فروش مخزن آب به صورت عمده

خرید و فروش مخزن آب

خرید و فروش مخزن آب
نکاتی که پس از خرید مخزن آب باید رعایت فرمایید.
هرگز مخزن پر شده را جابه جا نکنید. حتی اگر دسترسی به لیفتراک و یا جرثقیل نیز داشتید از جا به جا جایی مخزن خودداری نمایید
مخازن برای استفاده در شرایط فشار اتمسفر یک طراحی شده اند لذا از هوابند نمودن درب پیچی مخزن خودداری فرمایید تا در هنگام مکش پمپ امکان ورود هوای جایگزین وجود داشته باشد . (برای جلوگیری از ایجاد فشار منفی داخل مخزن) در صورت نصب پمپ آب. اتصالات بین پمپ و مجزن را به گونه ای انتخاب کنید تا لرزش ناشی از کارکرد پمپ باعث آسیب به محل اتصال فیتینگ به مخزن نشان(استفاده از لرزه گیر یا استفاده از دوعدد زانو در مسیر اتنقال آب بین مخزن و پمپ)
مخازن باید در دوره های زمانی معینی بازدید شوند. خصوصا محل ورود اتصالات که احتمال بروز نشت وجود دارد.
مخزن را دور از آتش و اجسام داغ نگه دارید و از بر خورد اجساد نیز به مخزن جداٌ خودداری نمایید ضمن اینکه مخزن را دور از جریان الکتریسیته قرار دهید.

تماس با ما