مرکز فروش وان شیلاتی با کیفیت مناسب

آیا تا به حال در مورد پرورش زالو و کسب درآمد از طریق آن فکر کرده اید پرورش زالو یکی از مشاغل جدید و پر درآمد و البته پر زحمت می باشد.

اگر مشکل شما این است که جایی برای نگه داری زالو ها ندارید و نمی دانید آنها را در کجا پرورش دهید ما به شما استفاده از وان شیلاتی را توصیه می‌کنیم.

وان شیلاتی از چه موادی ساخته شده است؟ ابعاد آن چگونه است و ظرفیت چند لیتر آب را دارد؟ اگر مایل هستید در مورد وان شیلاتی اطلاعات جدیدی کسب کنید پیشنهاد می کنیم ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

مرکز فروش وان شیلاتی با کیفیت مناسب

نحوه ساخت وان شیلاتی برای پرورش زالو

نحوه ساخت وان شیلاتی برای پرورش زالو

همان طور که اشاره شد از وان های شیلاتی برای پرورش زالو استفاده می‌شود. البته استفاده این وان‌ها منحصرا برای پرورش زالو نبوده و در پرورش بچه ماهی، بچه میگو و سایر آبزیان پرورشی نیز از آنها استفاده می شود.

در ساخت وان شیلاتی از مواد پلی اتیلنی استفاده می شود. از خصوصیات این مواد استحکام بسیار بالای آنها و مقاوم بودن در برابر شکستگی و نور خورشید هستند. 

ساخت این وان ها از طریق سیستم حرارت دورانی یا چرخشی می باشد. به این ترتیب که برای این وان ها قالب هایی دو لایه طراحی شده است. این قالب ها بسته به حجم و ظرفیت وان اندازه های متفاوتی دارند. ظرفیت این وان ها از 60  تا 5000 لیتر متغیر بوده و در ابعاد مختلف به بازار عرضه می شوند.

مواد پلی اتیلنی ابتدا آسیاب می شوند و در بین این دو لایه قالب ریخته می‌شوند. سپس قالب در کوره‌ها به صورت دورانی و به مدت زمان معینی می چرخد تا مواد پلی اتیلنی به آرامی ذوب شده و همه گوشه ها و دیواره قالب را کامل پر کنند. پس از آن قالب از کوره بیرون آورده شده و سرد می شود و دو لایه قالب از آن جدا می گردند. اکنون زواید اضافی وان شیلاتی را حذف می‌کنند و پس از کنترل کیفی و بررسی از نظر عدم وجود درز و شکستگی آن را به بازار عرضه می کند.

فروشنده معتبر وان شیلاتی با قیمت مناسب

فروشنده معتبر وان شیلاتی با قیمت مناسب

چنان چه در زمینه تولید محصولات شیلاتی مانند زالو یا بچه ماهی و میگو می خواهید فعالیت داشته باشد فروش وان شیلاتی اصفهان با کیفیت و قیمت مناسب می تواند نیاز شما را تامین کنید.

فروشنده معتبر وان شیلاتی علاوه بر ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد ابعاد و ظرفیت وان مورد نیاز شما، ضمن ارائه بهترین قیمت وان شیلاتی، سفارش شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و به آدرسی که شما اعلام می کنید به دستتان خواهد رساند.

 

تماس با ما