پخش عمده مخازن پلی اتیلن اهواز

مخازن پلی اتیلن در اهواز اگر در معرض شدید حرارت و تابش نور خورشید قرار گیرند، درون خود تشکیل جلبک می دهند که موجب فساد محتویات درون آن می شود. به همین سبب مخازن پلی اتیلن اهواز که به صورت چندلایه تولید می شوند، مناسب ترین نوع مخازن برای این استان هستند.
فروش عمده مخزن پلی اتیلن با حداکثر دوام و کمترین قیمت در اهواز برای ذخیره انواع مایعات، با توجه به نیاز شما عرضه می شود.

مخازن پلی اتیلن در اهواز: این مخازن اگر در مقابل تابش نور خورشید و حرارت شدید قرار بگیرند. این عوامل باعث ایجاد جلبک در داخل مخازن می شوند که مواد درون آن فاسد می شود. به همین علت مخزن های پلی اتیلن اهواز به صورت چند لایه ساخته می شوند که برای این استان ها مناسب می باشند.

مخازن پلی اتیلن به صورت عمده در اهواز با مناسب ترین قیمت و بیشترین دوام  برای ذخیره کردن انواع مایعات برای مشتریان عرضه می شود.

پخش عمده مخازن پلی اتیلن اهواز

فروش انواع مخازن پلی اتیلن اهواز

فروش انواع مخازن پلی اتیلن اهواز

  • مخزن پلی اتیلن یک لایه، دولایه و سه لایه
  • مخزن پلی اتیلن عمودی
  • مخازن پلی اتیلن دوار (دایره ای)، این مدل برای مصارف کشاورزی بیشتر استفاده می شود.
  • مخازن پلی اتیلن کتابی
  • مخازن پلی اتیلن افقی و مسطح

مخازن پلی اتیلن انواع مختلف دارند و در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. شما با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از این مخازن را انتخاب کنید. برای مثال از مخازن افقی برای نصب بر روی کامیون ها و تریلر ها استفاده می شود که به منظور سم پاشی و.. انجام می شود که پایه های مخصوصی برای نصب این مخازن وجود دارد که بدون هیچ لقی می باشد. مخازنی نیز وجود دارند که برای نصب زیر پله های ساختمانی طراحی شده اند و شما می توانید در هرشکل و اندازه ی دلخواه خود این مخازن را سفارش دهید. در کمترین زمان ممکن سفارش های شما را تولید و ارسال می کنیم.

انواع مخازن پلی اتیلن در بازار موجود می باشد مانند:

  • مخازن یک لایه، دو لایه و سه لایه
  • مخازن عمودی
  • مخازن دایره ای :این مخازن بیشتر در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مخازن کتابی
  • مخازن افقی و مسطح

کاربردهای مخازن پلی اتیلن در صنایع

  • تولید و پالایش نفت(شرکتهای نفتی). به منظور حمل و نقل مواد
  • کارخانجات شیمیایی و پالایشگاه ها
  • ذخیره سازی و حمل و نقل به صورت حجیم و فله
  • صنایع تولید کننده مایعات و بخار

مخازن پلی اتیلن علاوه بر صنایع در مقیاس کوچک تر و در ساختمان سازی برای ذخیره آب نیز قابل استفاده است. بنابراین هنگام ساخت و ساز محل تعبیه و نصب این مخازن باید در نظر گرفته شود، زیرا به هنگام نصب باید نکات مهمی را در نظر داشت.

مخازن پلی اتیلن در صنایع کاربردهای زیادی دارند. این مخازن به دلیل قیمت بسیار پایین و مزیت های فراوانی که دارند فروش بالایی دارند. از مزیت های این مخازن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • برای حمل و نقل مواد. تولید و پالایش نفت ، شرکت های نفتی
  • کارخانه های شیمیایی و پالایشگاه ها
  • ذخیره کردن و حمل و نقل مواد به صورت فله ای و حجیم
  • در صنایع تولید مایعات و بخار

از مخازن پلی اتیلن در ساختمان سازی، برای ذخیره کردن آب ، برای مصارف کوچکتر در صنایع و برای مصرف خانگی نیز استفاده می شود. برای نصب مخازن پلی اتیلنی باید یه مکان مخصوصی در نظر گرفته شود چون برای نصب این مخازن باید بعضی از موارد را رعایت کنید. چون در صورت رعایت نکردن موارد نصب عمر و کارایی مخازن کمتر می شود و علاوه بر آن اگر عمل نصب طبق دستورالعمل و استانداردهای تعیین شده نباشد شما نمی توانید از گارانتی و ضمانت آن استفاده نمایید.

نکات ایمنی نصب مخازن پلی اتیلن در ساختمان

نکات ایمنی نصب مخازن پلی اتیلن در ساختمان

  • روش های متفاوتی برای نصب مخزن وجود دارد که می توانید با در نظر گرفتن مکان نصب و مساحتی که مورد نیاز است منبع را نصب کنید.
  • خرید مخزن متناسب با فضای در نظر گرفته شده بر اساس گنجایش و میزان تحمل فشار
  • بررسی میزان تابش نور خورشید فضای در نظر گرفته شده.
  • انتخاب فضایی با سطح صاف و عدم وجود ناهمواری.
  • گرفتن مشاوره و راهنمایی پیش از خرید.
  • از یخ زدگی پمپ مخزن در فصل های سرد جلوگیری شود.
  • بازدید های مکرر از مخزن وتاسیسات را فراموش نکنیم .
  • در صورت لزوم وبا توجه به ابعاد و اندازه مخزن می توانید پایه ای را برای آن تدارک ببینید.
  • قطر لوله ی خروجی از مخزن می بایست برابر یا بیشتر از قطره لوله ورودی آب مخزن باشد .
  • در حد امکان مخزن وپمپ را در فضایی سرپوشیده و دوراز نور افتاب نصب کنید تا دوام و پایداری بیشتری را دارا باشد.
  • مخزن را در جایی که به دور از جریان برق باشد نصب کنید تا از حوادث و اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.
  • قبل از نصب مخزن محل نصب ان را مشخص کنید تا در موقع نصب به مشکل بر نخورید .
  • در نصب مخازن آب سعی شود طبق اصول و استاندارد ها عمل شود تا امکان استفاده از گارانتی و ضمانت نامه ی مخزن آب خریداری شده بهره مند شوید.

روش های مختلفی برای نصب مخازن وجود دارد. شما برای نصب یک مخزن باید یک مکان را با توجه به اندازه ی مخزن در نظر بگیرید تا عمل نصب به آسانی انجام شود و دچار مشکل نشوید.

مخازن باید باتوجه به فضای موجود، گنجایش و میزان تحمل فشار باید خریداری شوند.

مخازن باید باتوجه به میزان تابش نور خورشید به فضای مورد نظر خریداری شوند.

محل نصب مخزن باید دارای سطح صاف و بدون پستی و بلندی باشد.

بهتر است قبل از خرید مشاوره و راهنمایی بگیرید.

در فصول سرد از یخ زدن پمپ مخزن جلوگیری کنید.

به صورت مداوم مخزن و تاسیسات را چک کنید.

با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه ی مخزن می توانید پایه ای برای آن بسازید.

قطر لوله ی ورودی مخزن باید برابر قطر لوله ی خروجی و یا از آن کوچکتر باشد.

برای دوام زیاد مخزن می توانید آن را در مکانی دور از نور خورشید و سرپوشیده نصب کنید .

مخازن باید در جایی نصب شوند که از جریان برق دور باشند تا از بروز حوادث و اتفاق ها جلوگیری شود.

قبل از خریداری باید مکانی را برای نصب آن در نظر بگیرید تا هنگام نصب مشکلی پیش نیاید.

برای اینکه هنگام به وجود آمدن مشکل بتوانید از گارانتی و ضمانت مخازن آب استفاده کنید، باید در زمان نصب مخزن آب طبق دستورالعمل ها و به صورت استاندارد عمل کنید.

مخازن پلی اتیلن اهواز را از کجا بخریم؟

جهت خرید از مراکز خرید مخازن پلی اتیلن اهواز از طریق کانال های ارتباطی موجود در سایت نمایندگی مخزن طبرستان به راحتی می توانید با ما در ارتباط باشید. فروش عمده مخزن پلی اتیلن از طریق این سایت علاوه بر قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، تسهیلات ویژه دیگری را نیز داراست که جهت کسب اطلاعات در مورد آن می توانید با ما تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ما نمایندگی فروش مخزن پلی اتیلن می باشد. یک نکته ی قابل توجه این است که هنگام نصب باید تمام موارد و نکات ایمنی را در نظر بگیریم که در صورت بروز حادثه و یا شکسته شدن مخزن و ریختن محتویات آن هیچ خسارت مالی به شما و یا به محیط زیست وارد نشود و بتوانید مواد خارج شده را به آسانی به سمت خروجی مناسب تخلیه کنید. برای خرید مخازن پلی اتیلن اهواز تنها کافی است از کانال های ارتباطی ما که در سایت نمایندگی مخزن طبرستان موجود است به آسانی سفارش های خود را برای ما ارسال کنید. با خرید عمده مخازن پلی اتیلن  از طریق این سایت  تسهیلات ویژه ای را دریافت می کنید و در ضمن تخفیف ویژه ای برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته می شود. همکاران ما آماده ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

مزیت های استفاده از انواع مخازن پلی اتیلنی

مزیت های استفاده از انواع مخازن پلی اتیلنی1_قیمت ارزان و وزن کم آن

2_عایق حرارتی بودن آن

3_مقاومت آن در برابر خوردگی

4_مقاومت شیمیایی بالای آن

5_نصب سریع و آسان آن

6_دوام و عمر طولانی

7_قابلیت تولید در هر رنگ دلخواه

8_ داشتن ابعاد و اندازه های مختلف

9_امکان تولید در رنگ های دلخواه و خاص

10_مناسب بودن این محصول برای استفاده در صنایع مختلف

11_آسان بودن حمل و نقل آن ها به دلیل وزن کم

12_عایق بودن دربرابر حرارت و تغییرات محیطی

  1. قیمت مناسب و وزن پایین آن
  2. عایق در برابر حرارت زیاد
  3. دارای ترکیب شیمیایی با مقاومت بالا
  4. امکان نصب سریع و آسان
  5. مقاومت و عمر طولانی
  6. دارای انواع رنگ باتوجه به سلیقه شما
  7. قابل تولید در انواع ابعاد و اندازه های مختلف
  8. قابلیت تولید در انواع رنگ
  9. قابل استفاده در انواع صنایع
  10. قابل حمل و نقل به دلیل وزن پایین آن
  11. عایق حرارت و تغییرات محیط
  12. مقاوم  در برابر سایش و خوردگی

مهمترین کاربرد های انواع مخازن پلی اتیلنی

مهمترین کاربرد های انواع مخازن پلی اتیلنیلوله های پلی اتیلنی دو جداره اسپیرال دارای کاربردهای گوناگون و متنوعی است که از آن ها می توان در خطوط انقال  فاضلاب ،آبگیرها، آبریزهای درون دریا،ترمیم خطوط انتقال فاضلاب های قدیمی ،ساخت منهول، ساخت آب رو ،ساخت تانک های سپتیک ،ایجاد معابر غیر هم سطح زمین و کاربردهای خاص دیگر پرداخت.

لوله های دو جداره ی اسپیرال کاربرد های گوناگون و زیادی دارند. ازانواع لوله های پلی اتیلنی در خط های انتقال آبگیرها، فاضلاب، آبریز های درون دریا، ترمیم خطوط انتقال فاضلاب های قدیمی، ساخت منهول، ساخت ابرو، ساخت تانک های سپتیک، ایجاد معابر غیر هم سطح زمین و کاربرد های خاص دیگر پرداخت، استفاده می شود. لوله های دو جداره ی اسپیرال باید دارای استاندارد های: تولید، نصب، تست، محاسبات هیدرولیکی، مقاومت در برابر نشت و.. باشند. لوله های پلی اتیلنی دارای مقاومت بالا در برابر حرارت ، مقاوم در برابر مواد شیمیایی، انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر سایش و خوردگی ،آسان بودن نصب، پایین بودن هزینه نصب و نگهداری، وزن سبک، قابلیت تولید در اندازه های مختلف، قابل نصب در همه ی مکان ها و بدون نیاز به وسایل جانبی اضافی می توان آن ها را نصب کرد.

معرفی مدل های مختلف مخازن پلی اتیلنی

معرفی مدل های مختلف مخازن پلی اتیلنیتولید ماده پلی اتیلنی اولین بار به طور اتفاقی در سال 1898 توسط شیمیدان المانی کشف شد. او به هنگام حرارت دادن دی ازومتان،ترکیب مومی شکل سفیدی را به دست اورد که هم اکنون به عنوان ماده پلی اتیلنی شناخته می شود .

مخازن پلی اتیلن طبرستان با نظارت و استانداردهایی که اداره استاندارد و سازمان غذا و دارو تایید کرده است روانه بازار می شوند. امروزه علاه بر تولیدات معمول مخازن پلی اتیلن ، عرضه وانهای پلی اتیلن با ابعاد سفارشی نیز در مخزن آب طبرستان آغاز گردیده است.مخازن پلی اتیلن در اشکال مختلف افقی ، عمودی ، کتابی ، مکعبی و قیفی در فروشگاه مخزن آب طبرستان عرضه می گردد. هرکدام ازاین مخازن دارای کاربرد و ویزگی های منحصر به فردی هستند و به همین دلیل در مصارف گوناگونی مورد مصرف قرار می گیرند .

پلی اتیلن صنعتی شده در ساخت مخازن جهت ذخیره آب و مواد غذایی وشیمیایی به کار گرفته شده است. از ویژگی های این ماده که آن را گزینه ی جهت ساخت مخازن با کاربرد گسترده کرده است.

می توان به واکنش پذیری پایین آن با مواد شیمیایی، سبک بودن وشکل پذیری راحت جهت فرایندی اشاره نمود .

وان پلی اتیلن 

وان پلی اتیلنی و پلاستیکی در حال حاظر در دامنه حجمی 60 تا 500 لیتر عرضه می شود. ویژگی این وان ها عبارتند از دارا بودن استحکام بسیار زیاد، وزن سبک و مقاومت در برابر اشعه یو وی افتاب و کامل ضد خوردگی می باشند. به همین دلیل قابل استفاده در طیف وسیع صنایع را دارا می باشد.

اولین ماده ی پلی اتیلن در سال 1898 به صورت تصادفی و به وسیله ی شیمیدان های آلمانی کشف و تولید شد. آن ها در هنگام روی حرارت قرار دادن دی ازومتان ترکیب سفید مومی شکل را تولید کردند که این همان ماده ی پلی اتیلن می باشد.

در طبرستان مخزن های پلی اتیلن که توسط اداره استانداری و سازمان غذا و دارو نظارت و بازرسی می شود و با استاندارد گذاری آن ها تایید و به بازار عرضه می شود. امروزه وان های پلی اتیلنی در تمام ابعاد قابل سفارش می باشند. انواع مخازن پلی اتیلن در شکل های متفاوت وجود دارند مانند: افقی، عمودی، کتابی، مکعبی و قیفی در فروشگاه اینترنتی مخزن آب طبرستان عرضه می شود.

هریک از این مخازن برای مصارف مختلف تولید شده اند و دارای کاربرد های متفاوتی می باشند و دارای ویژگی های به خصوصی هستند.

از پلی اتیلن صنعتی شده برای ساختن مخازن برای ذخیره آب و مواد غذایی و مواد شیمیایی استفاده می شود. ویژگی هایی که باعث می شود این ماده نسبت به مواد دیگر برتری داشته باشند و کاربرد بیشتری داشته باشند می توان به مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی، وزن کم، شکل پذیری آسان آن اشاره کرد.

وان های پلی اتیلنی و پلاستیکی در حجم های 60 تا 500 لیتر تولید و عرضه می شوند. ویژگی وان های پلی اتیلنی و پلاستیکی: دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا، وزن پایین و عایق در مقابل اشعه یو وی آفتاب و ضد سایش و خوردگی است. به خاطر این ویژگی ها وان ها قابل استفاده در انواع صنایع مختلف می باشند.

قیمت فروش انواع مخازن پلی اتیلنی

قیمت فروش انواع مخازن پلی اتیلنی

قیمت های مختلفی برای انواع مخازن وجود دارد البته اگر شما اجناس با کیفیت مناسب را تهیه نکنید ممکن است با مشکلاتی نیز روبرو شوید برای مثال :  اگر به مدت 10 سال مخزن را در فضای باز قرار دهید و مخازن مقاوم در برابر یو وی نباشد و یا میزان تراکم آن کم باشد اشعه ی ماورای بنفش خورشید در آن اثر می کند و باعث تغییر ماهیت ترکیبات آن می شود که باعث از بین رفتن لایه ی پلی اتیلنی آن می شود و خاصیت انعطاف پذیری آن را از بین می برد و باعث سفت و شکننده شدن مخزن و در نهایت شکستن آن می شود. فروشگاه اینترنتی ما محصولات با کیفیت و دارای ضمانت را برای شما مشتریان عزیز عرضه می کند و ما به شما این اطمینان را می دهیم که اجناس ما اورجینال و دارای مناسب ترین قیمت می باشند.

قیمت فروش مخزن پلاستیکی افقی و مخازن آب پلی اتیلنی متفاوت می باشد شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مزیت مخزن پلی اتیلن و قیمت های انواع مخازن پلی اتیلن (عمودی، افقی، زیر پله ای، مکعبی، وان شیلاتی، وان صنعتی) می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید همکاران ما به صورت آنلاین قیمت ها را برای شما عزیزان در سایت قرار می دهند.

ویژگی مخزن پلی اتیلن

ویژگی مخزن پلی اتیلنبرای مشخصات فنی مخازن پلی اتیلن می توان گفت که به طور کلی نسبت به مخازن فولادی هزینه کمتری دارند و این باعث می شود آنها برای شرکت هایی که به دنبال گزینه های ذخیره سازی ارزان تر هستند ، از مزیت بالایی برخوردار شوند.  مخازن پلی اتیلن در انواع مختلفی از صنایع و کاربردها از جمله استفاده می شود: صنایع تصفیه آب و صنایع فرآوری شیمیایی برای نگهداری مایعات خطرناک مانند هیپوکلریت سدیم ، اسید سولفوریک ، سود سوز آور و اسید هیدروکلریک.  ساخت و پردازش صنعتی که در کاربردهای متنوعی مانند آبکاری ، بازیافت ، شستشوی قطعات و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.  اتومبیل ، برای استفاده در ذخیره سوخت ها و روغن هایی مانند روغن موتور ، روغن سوخت و دیزل و کشاورزی برای استفاده در سیستم های آبیاری و کوددهی برای برنامه های کاربردی تولید مواد غذایی.

 پلی اتیلن (PE) یکی از انواع پلاستیک است که از آن می توان مخازن پلی ساخته شد.  پلی اتیلن ، گرمانرم پلاستیک مقاوم در برابر نور ، متداول ترین رزین پلاستیکی برای مخازن ذخیره است.  انواع متداول رزین های پلی اتیلن شامل چگالی بالا خطی (HDLPE) ، چگالی بالا متصل به اتصال متقابل (XLPE) و رزین های چگالی کم خطی (LLDPE) است.

 پلی اتیلن در چندین نوع مختلف موجود است.  برخی از آنها برای قالب تزریق ، برخی دیگر برای اکستروژن ، برخی دیگر برای قالب گیری ضربه و برخی دیگر برای قالب چرخشی.  فراتر از اینکه برای یک تکنیک یا فرآیند تولید خاص طراحی شده باشد ، رزین های پلی اتیلن در تراکم و استحکام ساختاری بیشتر تفاوت دارند.  در حالی که مقاومت دیواره بسیار متفاوت از نوع رزین است، فرمول شیمیایی و مقاومت شیمیایی تا حد زیادی بدون تغییر باقی می مانند. بیایید نگاهی به انواع پلی اتیلن و کاربردهای آن ها بیندازیم.

یک مخزن  نمی تواند “از بین برود” ، ماده ترموست است. اتصال متقاطع در سطح مولکولی اتفاق می افتد، بنابراین هر گونه خرابی در یکی از میلیون ها نقطه متقاطع اتفاق می افتد و خطر احتمالی را به حداقل می رساند.  از آنجا که XLPE یک پلاستیک ترموز است ، در خواص مکانیکی مواد بهبود قابل توجهی وجود دارد ، باعث افزایش مقاومت شیمیایی ، مقاومت در برابر گرما ، یکپارچگی ساختاری و ماندگاری بیشتر می شود

یک محصول که به طور فزاینده ای محبوب است، مخازن آب پلاستیکی عموماً از پلی اتیلن درجه یک با مواد غذایی تحت تأثیر اشعه ماوراء بنفش ساخته شده است.

این به معنای ماندگاری طولانی، از نظر ساختاری قوی (به ویژه در صورت موج دار) و مناسب برای “آب آشامیدنی” یا آشامیدنی با کیفیت است.

بر روی پایه ای از گرد و غبار یا شن و ماسه سنگ شکن نصب شده ، آنها به طور معمول با حداکثر 25 ضمانت همراه هستند و در اندازه های مختلفی از باریک تا بزرگ در دسترس هستند.

پلی اتیلن یک پلاستیک آزمایش شده و واقعی است که حداقل 25 سال در آفتاب فرو نمی رود. به همین دلیل است که اکثر مخازن آب پلی اتیلن با ضمانت 25 ساله ارائه می شوند.  برای ایجاد آرامش خاطر و محافظت بیشتر ، توصیه می کنیم یکی از برندهای دارای استاندارد شناخته شده مانند AS / NZ4766: 2006 مخازن ذخیره پلی اتیلن برای آب و مواد شیمیایی یا AS / NZS ISO 9001: 2016 سیستم های مدیریت کیفیت – الزامات را انتخاب کنید.  مخزن با استانداردهای “بهترین تمرین در جهان” ساخته شده است

مخازن آب پلاستیکی / پلی اتیلن ساخته شده دوار هستند.  قالب قوطی فولادی سازنده با گرانول های پلاستیکی یا پودر پر شده است، بسته شده و روی یک منبع گرمایش چرخانده می شود تا بتواند پلاستیک را ذوب کند. بعد از اینکه پلاستیک ذوب شد و قوطی خنک شد ، می توانید مخزن جدید را فاش کنید.

برخی از قالب های قوطی فولادی دارای فلنج هایی در طرف پایین هستند تا راحت تر مخزن را از قالب جدا کنید.  مخازن ساخته شده در این قالب ها خطی را نشان می دهند که قالب به آن می پیوندد. با این حال ، این مخزن نمی باشد – هنوز در یک “قطعه” ساخته شده است.

شکل و اندازه مخزن پلاستیکی آب بسته به سازنده متفاوت است. از دیدگاه مهندسی ، قویترین طراحی نمای موج دار است. این طرح ها همچنین مانند مخزن معمولی به نظر می رسند که می تواند نقطه فروش مثبتی باشد.  طرف های راه راه ظاهراً کمتر مورد توجه مخازن کوچک و باریک هستند. در انواع رنگ موجود، مخازن آب پلی اتیلن نسبتاً سبک هستند.  این امر باعث می شود نصب و انتقال آن ها آسان تر شود

با این وجود، صرف نظر از اینکه شما نصب مخزن پلی اتیلن را انتخاب کرده اید یا خیر، حتماً یکی را انتخاب کنید که اندازه مناسب برای نیازها و ملاک شما باشد.

همچنین باید مخزن آب باران خود را با تجهیزات مناسب برای برداشت باران تکمیل کنید تا اطمینان حاصل شود که آب منتهی به مخزن شما تمیز و مناسب است

تماس با ما